Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 december 2009

postheadericon Las Vegas

Nu har jag äntligen lagt in dem flesta sevärda bilderna på Facebook, så kolla in dem:) Tog faktiskt inte så lång tid idag, vilket var väldigt bra:)

Läste på aftonbladet att det kunde eventuellt snöa lite i morgon det skulle ju vara mysigt om något, då kanske man kan få ännu lite mer julstämning??

På tal om julstämning, jag vill jul baka, men vet inte hur jag ska få ihop det med dygnets 24 timmar? Har fullt upp varje dag nu känns det som, hur kan det komma sig att man ALLTID har något att göra? Hur ska det gå sen när man har barn att ta hand om? Man kanske planerar på ett annat sätt??

0 kommentarer: