Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 december 2009

postheadericon Julhelgen över..

Nu är allt det jobba över och tomten kom även till oss. Fick en massa fina saker:) Nu är det bara Nyår kvar, och sedan kan jag VERKLIGEN pusta ut, ska bli så himla skönt. Känner mig så sleten nu, igår kväll somnade jag vid halv9 -9 och sova ända till kl 9 idag, så trött jag var... Har varit förkyld och sedan jobbat hela veckan, och det tar verkligen på en.

I morgon är det nya tag som gäller, då ska vi träffas och få nycklarna till loken, verkade det som. SKIT bra, på eftrmiddagen ska jag träffa Nora & Josefin, vi ska fortsätta på arbetet, verkade som o JOsefin hade en kompis som hade mycket bra saker att komma med, super bra! Annars så ska jag jobba och fixa med nyår, känns jobbigt att man ska jobba, för jag kan inte hjälpa till med så mycket ang nyår, men det löser sig alltid, får vi hoppas!

Lite bilder från julfirandet hemma hos mina föräldrar..

I min familj kan man inte vara seriös på bilder...





























Hela familjen samlad!

0 kommentarer: