Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 december 2009

postheadericon Fredagsmys


Jaha, då var tentan över och allt känns bra igen. Tror det gick bra denna gången med, men man ska inte ta något för givet. Men man hoppas på det bästa:)

Så idag ska jag hem till pappa för att byta till vinterhjul, sen ska jag bara dega hela kvällen, ska bli så himla skönt! I helgen ska vi hem till Sara & Fredrik (om jag inte redan skrivit det), ut i skogen och så, ska bli mysigt!

Längtar tillbaka till värmen, vill dit IGEN!!!

0 kommentarer: