Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 december 2009

postheadericon Snö, snö...

Jaa man skulle så gärna vilja att det kommer ännu mer snö, och att den stannar ett par veckor, över jul & nyår i alla fall. Sen kan det blir vår igen, hehe!

Idag står det handling på schemat, sen ska jag in till bibblan i stan för att leta efter lite vetenskapliga rapporter till vårat arbete som vi måste börja på nu.. Lite städning här hemma med får jag hoppas att jag hinner med...

2 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

jag har sett på nätet att de nog kommer bli en vit jul, mysigt!!

Anna sa...

Ja, jag har med sett det. Får hålla alla tummar och tår för att det blir en vit jul i år:)