Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 december 2009

postheadericon Snön faller så fint..

Äntligen kommer snön till lilla skåne! Så vacker och underbart det är med snö...

Idag trodde jag att jag skulle dö.. Efter 3 timmars sökning på datorerna i skolan så hade vi fortfarande inte hittat något vettigt till vårat arbete. Men efter ett snack med våran handledare, så blev allt mycket lättare och bättre. tacka gud för det! Efter det ringde Lina och fråga om vi kunde julbaka, vilket vi gjorde här hemma, så mysigt det var, speciellt när snön faller utanför fönstret:) Hoppas det snöar hela natten med, så det kommer vara MYCKET snö i morgon;) Sen kan det bli riktigt kalt så snön stannar ett tag:) Vad säger ni om det?

Nej åter till mitt arbete nu...

0 kommentarer: