Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 november 2009

postheadericon Julpynt!

Har haft sådan julstämning hela dagen. Julhandlat på eko, haft julmusik och julpyntat hela kväll. Patrik ville gärna sätta upp granen redan idag, så där fick jag ge mig, så nu är även granen uppe:) Väldigt mysigt!!

I morgon är det jobb som står på schemat, börjar 7 vilket innebär att man måste gå upp VÄLDIGT tidigt i morgon, men det överlever jag väl? Efter det blir det julskyltningen inne i stan, vilket innebär ännu mer julstämning:)

Nej nu ska jag vara lite mer social mot folket som är här..

0 kommentarer: