Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 november 2009

postheadericon Tråkigt...

Har inte bloggat på ett tag för jag har inte lust och sedan har jag inte så mkt tid över för tillfället. Så jag får göra det när jag har tid..

Kan börja med och berätta att min mormor är jätte sjuk, ligger på sjukhuset. Hon åkte in i fredags och jaa. det går bara utför just nu. Så jag känner mig inte alls pigg. SÅ jag får se hur det kommer bli med skolan och allt sådant framöver, ska ha en tenta med snart, kommer kanske inte ha ork med den, men vi får se vad som händer....

I fredags kollade vi på bio, "2012" kollade vi på, väldigt bra! I lördags var jag på körslaget, mkt bra det med, och i söndags så var vi ute i skogen och plockade svamp och grillade. JÄTTE mysigt. Hittade en massa svamp!

Nu sitter vi barnvakt till Kevin, och jag måste gå och läsa igen. Mkt att läsa denna veckan!!!

Nje nu måste jag läsa lite grann, om det går i detta väsen, dem håller på att busa för fullt. Bryter arm för tillfället, Kevin påstår att hann vinner!!!

0 kommentarer: