Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 november 2009

postheadericon SNÖÖÖ

Åhh det snöar utanför mitt fönster, såå mysigt! Dock inte jätte mkt men lite grann. Inte konstigt för idag har det varit så himla kalt!

Nu ikväll hade jag tänkt läsa lite i böcker och så som tydligen skulle ha gjorts till idag, men jag hade helt missat det, men det går bra att ta igen innan. Har beställt en bok som jag hoppas kommer innan helgen, men det verkade inte tyvärr!

Annars är det rätt lugna dagar nu i veckan, I morgon ska vi till badhuset, vilket ska bli mysigt!

0 kommentarer: