Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 november 2009

postheadericon Julmys

God morgon gott folk! Såhär tidigt brukar inte jag vara uppe en lördag, men idag vaknade jag utvilad och pigg:) Idag ska det fortsättas att städa, började julpyssla här hemma igår, så nu återstår det bara dammsugning och torkning av golvet.. Sen ska jag åka ut på Rusta, behöver köpa lite julsaker till som jag missat:) Slå in julklapparna och även göra julkort. Men hade behövt åka hem till pappa så han kan byta till vinterdäck, men får se om jag hinner det. Verkar inte vara så bra väder idag...

I morgon ska jag jobba för första gången på jätte länge, det ska bli trevligt. Skönt att jag inte ska jobba så länge, bara fram till middag ungefär:) PÅ kvällen/eftermiddagen ska vi åka in på julskyltningen "mysigt"

Annars inget skoj i mitt liv, har andra tentan på fredag, sen har vi en skrivuppgift kvar, sen är jag nästan klar för denna terminen, känns väldigt skönt:)

0 kommentarer: