Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 november 2009

postheadericon Tenta..

Denna veckan ska jag inte befinna mig så mkt i skolan, eller vi har inte många lektioner att gå på. Så det kommer bli en härligt vecka:) Men jag har en tenta nästa vecka, så ska börja sammanfatta till den, så man kanske kan känna sig någorlunda säker denna gången på tentan.... På tal om tenta, så i morgon får vi reda på resultatet på tentan som jag skrev för typ en månad sedan, eller något. Börjar bli sjukt nervös. Om man INTE klarar den så är hela julen förstörd, för då måste man plugga där med. Hoppas, HOPPAS!!!

Annars var det en trevlig helg, Ullared i lördags, folk här hemma på kvällen som gav sig av kl 03:15. SÅ det blev ett lååångt dygn för min del... Igår började jag göra mina älskade julkort.. Åhh dem blev väldigt fina, men är inte färdig ännu! På onsdag ska jag in till stan och köpa mina sista julklappar (hehe, ja jag vet jag är ute i god tid, bara för jag har inte tid att göra det sen) ska bli skönt:)

1 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Så blir det när man har kul.. Man stannar lite för länge!!