Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 november 2009

postheadericon Fredag,..

Har varit på en ganska så intressant föreläsning nu på förmiddagen. Handlade om evolutionsteorin.. Svårt att förklara men intressant var det allt:)

Om en stund ska jag åka in till stan en snabb runda, sola och sedan hämta ut biobiljetter både till 2012 och Twilight.

Ikväll ska vi hem till Jocke & Fredde för att kolla på Idol och spela lite spel, ska bli trevligt:)

I morgon vet jag inte vad som händer, ta det lugnt hade jag tänkt mig, sen på eftermiddagen/kvällen ska vi hem till mina föräldrar på Halloween fest, ska bli trevligt:) Både mamma och pappa ska få paket, mamma för att hon fyller år på söndag, och pappa för att det är fars dag:P

Söndag, hmm då ska jag hjälpa en kompis med flytten, sen måste jag nog läsa lite grann med. Så det kommer bli en lugn helg för min del:) Skönt för en gångs skull!

0 kommentarer: