Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 november 2009

postheadericon Underbar dag

Idag har/är det en mycket bra dag. För det första så vaknade man till en solig dag, vilket vi INTE har varit bortskämde med dem senaste veckorna. Sen är det helg, och jag ska inte läsa på hela helgen har jag bestämt, man måste unna sig att vara ledig med. Fast att man vet att man har en tenta som väntar runt hörnet, men det fixar sig säkert. På tal om tenta, så får vi tillbaka våran tenta på tisdag, börjar bli lite nervös, men jag hoppas att jag klarade den, annars är hela julen förstörd.

Jag ska vara med på tv, den 30 december, på bingolotto(då MÅSTE ni kolla)! Det är en i min basgrupp som har blivit nominerad till en av Sveriges 6 eldsjälar (som bingolotto delar ut till en som är väldigt involverad i idrott), så dem ska komma och filma oss när vi sitter och jobbar i våran basgrupp, snacka om att man kommer vara nervös... Men undra då hur Josefin känner, där dem ska filma henne under en dag, både i skolan, hemma och på hennes träningar... Men hon kommer klara det!

Sen i morgon bär det av till Ullared. Hörde av en klasskompis som hade varit där i onsdag, då filmteamet var där och spelade in ett "julspecial" så jag hoppas VERKLIGEN inte att dem kommer vara där i morgon. Vill verkligen inte vara med! Men tror inte dem kommer vara där en lördag, men som sagt, man vet aldrig med Kanal 5!

Annars tycker jag inte det händer så mycket i mitt liv, bara en massa skola hela tiden. Hinner inte med något annat.. Jo nästa helg ska jag faktiskt hoppa in extra och jobba, det var längesedan, så jag längtar nästan lite. Ska hoppa in och jobba en del extra i jul/nyår med, så det ska bli rätt skönt och släppa skolan för ett tag, trots att jag har ett stort arbete som ska lämnas in. Men det fixar sig!

Strax ska vi åka in till stan, för vi ska kolla på New Moon:) Hoppas att den är så bra som alla säger:) På söndag eftermiddag ska jag, Lina och Zarah träffas för vi ska prata om Nyår. Hoppas vi kommer fram till något bra bara!

0 kommentarer: