Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 november 2009

postheadericon Julklappar

I eftermiddag (efter att jag läst en del) så ska jag in till stan och köpa dem sista julklapparna. Ja nu läste rätt, dem sista. Skönt att veta precis vad man ska köpa med, är bara lite osäker till min ena bror, men det löser sig alltid. Jag köper dem så här tidigt bara för jag kommer inte ha så mkt tid sen framöver att göra det, så passar på nu medans man har tid...

Annars händer inget skoj. Ska väl spela lite wii ikväll, fått allt till att funka nu, såå skoj:) Det är Greys Anatomy med ikväll, det får man INTE missa!

Nej nu ska jag äta lite frukost!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Vad var det inte som funkade? var det ett spel eller? :)

Anna sa...

Tillslut fick vi igång New Super Mario bross:):):)