Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 april 2008

postheadericon Bowling

HAr det blivit för hela slanten idag. Har bowlat tillsannas med patriks systrar och fredrik. Gick inget vidare för mig, men jag vann av tejerna:) efter bowlingen åt vi pannkakasbuffé i bowlinghallen. Vi hade fått det av Patriks föräldrar i påskpresent:)!

Efter det åkte vi med hem till Lena och krister, träffade Kevin där en stund.. Åkte sedan hem och då spelade/ tränade jag på vårt nya wii. Jobbigt men skit skoj. Tränade nog en sammanlagt 1 timme.Känner att det värker lite i magen nu, efter alla dem där armhävningarna jag skulle göra, sjukt jobbigt!!!

Sen nu ikväll har jag kollat på Greys Anatomy. Efterosm jag alltid följde det genom datorn innan, så har jag tydligen missat en del avsnitt nu. För efter strejken som var i USA (manusförfattarna som strejkade) så har dem ju inte släppt fler avsnitt i USA, så jag trodde inte att dem skulle sända fler här i Sverige, men ack så fel man hadde. Måste ta igen några avsnitt nu. Men det är ingen fara. Man har ju världens bästa pojkvän som fixar allt till en!

Greys Anatomy är det bästa programmet som finns, om ni ville veta, hehe!
nej nu ska jag se om det andra svnittet är nerladdat, ska sätta mig och kolla på det med. medans min älskling håller på med sin AKS (fråga mig inte vad det är, men det skulle vara på minst 6 sidor, och vara inlämnat tills ikväll)ö. Så han sliter som alltid, tycker så synd om han, som först jobbar 9 timmar och sedan pluggar långt in på nätterna, för att få skiten avklarad...

Han har planer på att hoppa av, men bara om han kan få jobb till hösten. Det är anske ett dumt val att hoppa av, för när man väl är inne i pluggandet så är det ofta svårt att börja plugga sen om ett par år igen, så jag skulle nog vilja att han fortsätter. Men sen vet han inte om det är detta han vill heller. ussh mycket svåra beslut att ta. Ingen som vet ett jobb han kan få?

Nej ska sluta tragga en massa nu..
Godnatt och sov så gott allesammans!

ps: bilder fårn helgen finns i min bilddagbok!!!!!

0 kommentarer: