Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 april 2008

postheadericon Mycket slit...

för att få min blogg såhär SNYGG! Har gjort allt själv till 90% är så stolt!!!!!
Tycker ni den är snygg? Kommentera gärna bra och dåliga saker med bloggen.

Annars har vi varit hemma hos Patrtiks päron och ätit koldolmar. Träffat en väldigt siggig Kevin som bara var allmänt störig idag. Men även små ungar kan ha dåliga dagar.
Efter en god middag med bra sällskap så åkte jag själv hem till mamma. Har fått en massa utslag både i ansiktet och på halsen, så hon skulle kolla dem. Kanske måste gå till fabror doktor, ussh bara en massa utlägg hela tiden....

SKa hjälpa Älskling med hans läxa nu, väldigt svåra saker, men man är bara ett stöd och lyssnar för det mesta. Ibland kommer man med kloka saker, men inte ofta. För er som inte vet så läser han Webbdesign och håller på med hemsidor.
Efter att han klarar uppgiften som är kavr så ska jag äta KLADKAKA!!!

Patrik ska även börja jobba i morgon så då är jag hemma själv, ska städa och tvätta hela dagen. Sådan tråkig dag. Hoppas jag ska teäna i morgon med, så jag inte glömmer klubban i bilen som förra gången...

0 kommentarer: