Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 april 2008

postheadericon Förtrollad

Är en mycket bra film som vi såg på bio. ska kolla på den nu med:)

Annars blev inte planerna riktigt som jag hade tänkt mig idag. Åkte hem till mamma, och där ville hon ha hjälp med trädgården, så fick hjälpa dem en del där. lukade lite och sedan hjälpte jag pappa med att gräva upp en buske som skulle bort. Efter det tvättade jag bilen, fin blev den, men det syntes tydligt att jag hade missat en del, men man lär sig...

Glömde tyvärr ta bilder på mina fina mästerverk idag, haha.. Men men...
Vi grillade öven hemma hos päronen, gott var det:)

0 kommentarer: