Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 april 2008

postheadericon Två smygfisar och en trekvart senare...

... Var jag påväg till jobbet i ett annat fordon. Man kan ju inte säga att dagen i ära börja spciellt bra för lilla Anna. Kom ner på parkeringen (stressad som vanligt), där gamla Bettan stod ur laddad. Klantiga jag hade glömt lyset på igår, så batterie var slut. Kastae mig på telefonen och mamma kom och hämtad mig. Stressad och allmänt siggig stormade jag till jobbet. Väl framme ( 20 minuter för senad) möttes jag av en arg blick av restaurangägaren intill.

Kvinnan (idioten) kom in rusande och började slänga dem mest nedverderande orden rakt i ansiktet på mig.
För att ni ska förstå hela innebörden av historien, måste jag återberätta vad som hände igår....

"Igår när jag skulle åka hem från jobbet, så gjorde jag samma saker som jag alltid har gjort, jag stängde alla dörrar, låste och läkte precis som jag ska göra. Den enda skilladen var att personalen i restaurangen fortfarande var där (konstigt tänkte jag,) men jag körde på som vanligt."

Idioten kom då in rusande och var alldeles rosenrasand på mig, hon hade med sig en meny in (lite ironiskt tänkte jag , åhh ska hon bjuda mig på mat, vad gott)och visade mig en rätt som kostade 145. Hon skrek (trots att hon stod 50 cm från mig) att jag skulle betala 2000 till henne för att jag hade låst dörren och hennes gäster kunde inte komma in. ( restauranden har ALDRIG haft öppet på kvällar innan) Jag sa att jag inte alls tänkte betala a, för är dem så lata så dem inte kan gå och se om dörren är öppen så är det något allvarligt fel på henne. Jag sa även hur FAN skulle jag veta att dem skulle ha gäster, inte en jävel som hade sagt något till mig. Då sa hon att hon och hennes vännina hade varit i affären dagen innan och pratat om att hon skulle ha gäster. Men jag lyssnar ju inte på vad mina kunde snackar om, och det sa jag till henne, då brusade hon upp ännu mer och sa att jag är en idiot, snabb som jag är svarade jag att jag redan visste om det. Då rusade hon ut ur affären och sa att hon skulle polisanmäla mig. Skoj att bli hotade. Uppjagad och arg ringde jag gråtandes till Janet (hon som äger affären) och berättade vad som hade hänt. Hon ringde sedan till vaktmästaren som tog ett snack med idioten och sedan kom hon in och bad om förlåtelse. Jag sa att hon var förlåten men det är hon VERKLIGEN inte, så gör man bara inte!!!!!!

Inte nog med det, det ska ju hända en andra massa saker med. Det är nog min otursdag idag. En tant som skulle lämna tillbaks en vara, men så skulle jag sätta in pengarna på kortet, så strulade allt och hon blev vansinnig på mig, Men inte mitt fel. Sen stämde inte kassan heller, var 500 för mycket, men det är inte hela världen, hehe..

nu sitter jag är hemma och bara slappnar av. Har varit en spänd dag. Ville inte träffa idioten. Men tydligen lyckades jag göra det hela tiden. Glömde även citera en sak som kärringen skrek precis innan och gick
- Du får aldrig mer hälsa på min man...HAHAHAHAHAHA!
Hur kan man bara säga så, det ska vä hon ta och skita i. 1, han är typ 40, 2 han är skit ful 3 varför skulle jag bry mig, som om mitt liv skulle förändras drastiskt bara för att jag inte får hälsa på han, haa Skrattretande!

ps: Gå in på Älsklingens blogg med http://killroyz.blogspot.com/

0 kommentarer: