Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 april 2008

postheadericon Bakis

kan man lugnt säga att jag är idag. Men hade sjukt trevligt igår. Skönt att äntligen få komma ut och träffa lite folk.

Annars så i fredes jobbade jag coh swedan hade vi familjen bengtsson på besök. Åt lite mat och hade trevligt. I går jobbade jag melllan 7 och 5. Så det blev en lååååång dag igår.. Var uppe nästan 24 timmar, och trotts de har jag inte sovit mycket inatt. Men det kommer väl ikväll i stället. Har en del huvudverk nu, men det är ju självförvållat.

Det kommer nog läggas upp lite bilder från gårdagens, om jag får tag på hon som tog alla bilderna, men det ska nog inte vara så svårt.

Annars idag ska vi köpa en bal emd toapapper till Älsklings pappa, som även ska bjuda oss på KOLDOLMAR fy fan va gott säger jag bara. Men innan de skulle jag vilja ut och prommenera lite, så man kan köra bil sen... haha

Pratar med Lina på msn med nu.. Skönt att prata med dig. Inte pratats vid på skit länge ju... Tråkigt men jag ska komma hem till henne på hennes födelsedag:)

Nej nu ska jag gå in och väcka min ölskling som har somnat IGEN...
Han ska ju börja jobba i mrogon, så bäst han kommer isäng i tid idag.
H en trevlig söndag all sammans..

0 kommentarer: