Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 april 2008

postheadericon Ett mirakel, eller två?

Kommer precis hem från att äntligen ha tränat innebandy. Gött! idag var det inte så kul, det var så mycket folk, och nytt folk, Jag känner mig inte hemma när det är nytt folk, men det är väl bara att vänja sig. Blev tacklad in i ribbstolen, ajaj säger jag bara. Fick även en stenhård boll på smalbenen, men det är man ju van vid nu vid dethär laget:)

Annars Har jag varit ledig idag, städat och tvättat hela dagen. Första gången jag är hemma själv en hel dag utan älskling. Han började jobba idag...

Skulle behöva ett mirakel till min älsklign nu. Han är så deppig, har en uppgift som ska redovisas i morgon (han fick en uppgift till att göra o klara han den får han MVG), men han får inte det att funka, SNÄLLA ett mirakel nu TACK! Så han ska g¨och lägga sig sen...

Skulle vilja titta på 100 höjdare nu, men gör jag det kommer bara han att titta och då får han inget gjort. Lite får man offra här i livet för sin sambo:P!

0 kommentarer: