Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 april 2008

postheadericon Ansökningen

till Högskolan har jag precis skickat in. Hoppas bara att man kommer in nu. Kollade dock aldrig när man får reda på om man kommit med. Men men.

Annars har jag jobbat hela dagen lång. Haft det så tråkigt i affären idag, Har inte haft några kunder, så har bara suttit och ugglat känns det som. Har fortsatt lite på min scrapbooking idag. Börjar tycka om det nu igen, går lite i vågor känner jag. Men har inte så bra fantasi, och då går det inte så bra.

Igår städade jag lite här hemma och sen var jag på tivolibadet med André. Skönt att bada, synd bara att man blir så trött efter åt. Gick och ät på McDonals med, äklig mat och man blev inte ens mätt. Men André ville det, och då får man lyda honom, hehe...

Ska bränna en skiva nu.

0 kommentarer: