Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 april 2008

postheadericon Trevligt fok och mycket disk...

Har det varit i helgen. I fredes var Jocke och Johanna här på middag. Älskling hade lagat fläskfilé, potatisgratäng och Bearnasésås (stavas det så). Så jäkla gott blev det. Han kan visst det laga mat, bara han som inbillar sig att han inte kan. Tyvärr stannade dem inte alls länge. Tråkigt! Efter att dem åkt skulle jag köra och hämta päronen, dem hade varit och ätit på Bäckaskog. När jag kom hem låg en riktig söting och sov på golvet med mp3 i öronrn, så söt han är....

Lördag: Vaknade, åkte in till stan och öppnade ett gemensamt konto, som vi ska ha matpengar på, så den ena slipper lägga ut mer än den andra hela tiden:) Köpte lite allergimedicin med, fy fan va kasst man mår om dagarna nu.. ussh!
Vid lite över ett cyklade vi ner till stugan (patriks föräldrar har en liten koloni vid sjukhuset) för vi skulle grilla där. Självklart fanns både Genso och Kevin där, lika galna som alltid:)

























Efter att vi ätit och lekt av oss i stugan följde Sara & Fredrik med oss hem, skulle igentligen ha lagat mat, men eftersom grillningen blev lite sen, så var vi aldig hungriga, så vi åt lite glass bara och spelade först En lång & En kort (ett kortspel rätt roligt). Sen spelade vi Taboo, skoj var det allt:)

Idag vet jag inte redigt vad jag ska göra, ska åka hem till mamma och pappa en runda och sola tror jag, Ska plocka ner vinterkläderna i kallaren, och sen måste jag diska idag igen, så förbannat tradigt är det. Men men.. Sen ska vi nog hämta våra utemöbler ikväll, Krister har oljat dem till oss:) En lugn dag idag.

0 kommentarer: