Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 april 2008

postheadericon Soool!

Har det varit mycket av på den senaste tiden, och fan va härligt säger jag bara. Så jäkla underbart!

Igår (tisdag) jobbade jag i Arkelstorp 7-14:30, inte så länge, ganska skönt får jag lov att säga:) Efter jobbet åkte jag in till stan, gick en runda, man har ju inga pengar och komnmer knappt att få några denna månaden heller, som tur är har vi bara, bredband och hyran denna månaden, jaa + maten då. Så sammanlagt 3 000 kommer det att gå på. Härligt, annars ligger vi på en 4 000 var i månaden...

Det ringde en kille till Patrik igår och frågade om vi ville ha hemtelefon, och visst har vi pratat om det, så nu är det med beställt. Skulle kosta 59 kr i fast avgift och sedan 19 öre i minuten...Låter väl inte så farligt? Hoppas att det kommer i mogeon så vi kan koppla in det. Han frågade även om vi ville uppgradera internet från 8 mb till 24 ,mb för samma pris som nu, och självklart tar man det:) Så nu går det redigt fort här, hehe!!!

Idag så har man jobbat i affären, sååå jävla drygt har det varit. Precis innan löning, ingen som vill handla då. Läste ut min bok, var rätt så bra.. handlade om en tjej som är/var Shopoholic... Rätt intressant hur folk kan bete sig.

jaaa, annars bli det utgång på fredag med tjejerna. Så jäkla kul ska det bli:) Längtar!!

0 kommentarer: