Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 april 2008

postheadericon Tradig dag

Har det varit idag. Jobbat, men haft lite kunder. Så har kmest suttit o läst i min bok, som handlar om en Shopaholic, rätt intressant, men ändå väldigt jobbig att läsa för man blir så arg på henne, men men.

Hört llite skvaller idag med, men sådant som jag inte kan skriva om här, för privata saker om en viss IDIOT som finns på jobbet...

Åkte hem till mamma och åt god mat efter jobbet träffade brodern med som har kommit hem från Norge, men ska dit nu snart igen.
Åkte innom Hemmakväll (löjligt namn) och köpte gids med mig hem, men är inte sugen längre:(

Känner mig väldigt taskig mot mn älskling. Han frågade om jag kunde hjälpa han med läxan, och jag savrade att det kan jag väl. Men slutade med att jag satte mig här:( Ussh taskig jag är. Men det är svårt att hjälpa han om man inte fattar själv. Någon annan som kan hjälpa han?

0 kommentarer: