Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 april 2008

postheadericon Röd pöllse och gul senap...

kunde det handa om idag, men nu ska jag vara lika trisst som vanligt. Berätta lite om dagen som varit.

Har varit en rätt tradig dag. Var inne i stan och klippte luggen. Gick en runda på stan. Träffade en gammal arbetskolega. Snackade en del. Cyklade på de till och från stan idag. Et stort kors i taket...

Åkte sedan hem till mamma och fikade där. Hon hade varit hos doktorn idag, blev sjukskriven i två veckor till. Ska även rönka ryggen...

Åkte sedan hem till Malin & Kevin för att hämta filmer till Patrik.. Lekte lite med Kevin med.
När jag sedan kom hem kände jag mig alldeles nere o deppig. Mår inte bra. känns som om jag ska bli förkyld, Ussh vill inte, orkar inte!

nej nu ska jag fortsätta att kolla på Scrubs!

0 kommentarer: