Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 april 2008

postheadericon Multitask...

Igår (fredag) jobbade jag fram till kl 14:00 sen begav jag mig in till stan, shoppade ett par jeans-shorts och en snygg klänningv (finns bilder på min bilddagbok). Efter det körde jag ut till Siba och köpte vårat efterlångtade Wii fit! Skit skoj spel. Provade lite övingar, och sedan var jag tvungen att göra vid mig coh även laga mat, för jag skulle vara hemma hos Lina vid halv 8. Sklle ju festa. Efter ett tag ko även Sara dit, och vi snackade en massa och hade allmänt trevligt (enligt mig, vet inte vad ni säger tjejer)?. Sedan drog vi till Biljard, träffade Maria där, mycket trevligt. seda blev det Banken, men FAN va lite folk det var där inne då. SÅ vi stack igen. Fegisarna ville inte mer så dem stack hem, och själv stog man inne i stan, men som tur va fick man ett sms av Tony som undrade om jag var ute, och att de var på Grand. Det snappade man upp och begav sig till Grand. Det var ju där allt folk var, synd vi inte gick dit med en gång...

Lördag: Vaknade väldigt sent med en liten baksmälla.. Efter någon timme kom pappa och hämtade mig, för jag skulle håmta min bil som stog hemma hos Lina, åkte sedan in till stan en runda. Kom hem och sen diskade vi.
Har även kopplat in våran hemtelefon idag:)
Nu ikväll har vi varit hemma hos Patriks föräldrar och ätit Pizza:) Kevin och Malin har med varit där. Nu sitter jag här och sammtidigt kollar på Money talks. Kollar inte så mkt på den, så vet inte vad jag ska säga om den...

Vill ni kolla på bilder så gå in på http://oberg88.bilddagboken.se/p/main.html

0 kommentarer: