Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 april 2008

postheadericon 1:a April

Har inte blivit lurad idag. Eller inte vad jag vet om i allfall. Läste dock i tidningen och blev allt lite funderam över april skämtet, fattade nog inte det direkt att det var ett skämt. Blev mer irriterad över det. Skulle man få betala för att parkera cyklarna, hur långt får dem lov att gå. Men tur att det bara var ett skämt.

Har jobbat idag, men inte så länge, bara i 4 timmar hoppade in extra idag.
I morgon är det jobb i ffären som gäller. Jobbar 10-18 skit tradigt. För man är hemma så sent på kvällen och maten blir väldigt sen. Men men..

Nej nu fick vi besök. SÅ nu måste jag sluta.

0 kommentarer: