Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 mars 2008

postheadericon Tiden

Ja tiden skulle man ändra i natt och allt har kännts så annorlunda idag. Tiden har gått så fort har inte hunnit göra ett piss känns det som. Har i alla fall städat bilen hemma hos mamma och pappa idag. Så nu är den ren och fin ett tag till får jag hoppas. Var även ute och gick en runda med Malin och Kevin men sluta med att kevin spomnade och vi gick upp till Malin så blev ingen lång runda tråkigt. Men det var skönt att det var ljust för en gångs skull när vi skulle gå hem.

I fredes jobbade jag och efter det trodde vi att vi skulle ut och festa men så blev inte fallet. Så jag hade tid att gå på stan en runda. Köpte ett par nya skor:)

Blev ett par vita konverse(500.-). Köpte dem inne på Kids
enda stället som hade stl 35. Blev Överlycklig när jag hittade dem.


Köpte sedan med mig mat hem och sen ringde vi till Tony & Jenny och frågade om dem ville följa med och bowla och snälla som dem är så ville dem det trots att dem firade 4 år den dagen:)
Bowlingen var helt katastråf. Gick så dåligt, så man kan knappt tro det.

I lördes tvättade jag i några timmar. Sen åkte vi runder och köpte en del "bra att ha saker" Blev några filmer med, hehe! PÅ kvällen blev vi bjudna på köttgryta hemma hos mamma och pappa. Mycket trevligt. Stannade där hemma tillsammans med Rickrad & Eva, ända tills klockan var halv 1. När vi sedan kom hem satte jag mig och kollade på en film för jag hade lovat att hämta Patriks kusin vid 3 på natten i Önnesta, så man var tvungen att hålla sig vaken ju, men det lustiga var att jag inte ens var trött. Men så ringde kusinen vid halv 3 och sa att han redan var hemma så där hade man suttit uppe i´några timmar i onödan. Men jag fick ju ha en söt sovande pojkvän bredvid mig:)

Tog med mig hem en del kläder från affären i Bromölla med i torsdags, som jag nog ska ha. Jag måste ju ha en del kläder från affären nu när jag jobbar där. Det är ju rätt bra för jag får det billigare med.

En Seris (stavas det så) tunika (199:-). Snygg som fasiken på tillsammans med
ett par svarta tajts och snygga skor. Bra att ha i affären.

Svarta mjukis kapri byxor(129:-) jätte sköna.
Kan dock inte ha dem när jag jobbar, men sköna till sommaren.

En blommig kjol(299:-), visst är den söt till sommaren?

En röd "Tom & Jerry" tunika(129:-), så underbart skön
och ett snyggt skärp i midjan till den är skit snyggt.

Tunikan ser säkert inte snygg ut men den är
jätte snygg när man har den på sig(249:-).

Blir en del köpta plagg denna månaden, men jag har knappt köpt något från affären så jag känner att jag behöver det nu. Passa på nu när det har kommit in mycket snyggt.

Den kommande veckan är det en massa som händer. Fullspäckat schema. Ska jobba alla dagar.Känns väldigt skönt faktiskt. I morgon (måndag) ska jag jobba 8-14. Sen ska jag träffa killen som jag är ledsaga till. Vi ska bowla och sen äta något gott. Efter det ska jag träna, och sedan läggdags.

Dem andra dagarna ska jag ägna mig åt pappas present som han ska få. jag ska bränna 25 dansbands skivor (han hatar danband över allt annat, så det är på ren jävelskap) som sedan ska slås in. Min bror ska bränna lika många.

Sen till helgen blir det Köpenhamn och hotell med familjen. Ska bli trevligt. Hoppas det finns lite tid till shopping i Köpenhamn.