Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 mars 2008

postheadericon Fredag

Äntligen är det fredag och helg. Nu är man ledig i två dagar i allfall. Men den tiden liksom annan tid så rinner det bara iväg. Snart ska vi hem till Patriks morbror, som har flyttat till hus, ska bli trevligt. senare Ikväll ska vi väl bara slappa och kolla på film. I morgon kommer Patriks familj hit, vi ska äta och kolla på Melodifestivalen... trevligt. på söndag vet jag inte redigt. ta det lugnt bara. kanske leta jobb....

Jaha, annars har det gått bra på jobbet. Chefen har rest utomlands så nu är det jag som har hand om det mesta. Rätt skoj men ändå ganska krävande. Jobbar en hel del i affären, ingen annan som kan, tradigt när det blir långa kvällen, men så är det. Det är pengar!

Jag har börjat få en del ångest över att jag inte har så mycket jobb framöver, har dock fått sommarjobb, men det hjälper inte mig nu och pengar måste vi ha. Men Patrik har fått jobb från den 14 April, så det kommer att lösa sig. Men JAG vill med ha pengar att roa mig med.

Har även funderat lite på vad jag vill/ska göra till hösten, funderar på att börja läsa, men vet inte till vad. Kanske förskollärare, men jag vet inte, skulle det passa mig, ni som läser och känner mig? snälla jag vill veta.... Ussh allt känns så jobbigt, man vill veta vad som ska hända framöver.

Jaha, annars händer inte så mycket. Umgås ju inte med någon direkt, och är sjukt sugen på att festa. Har inte gjort det sedan, jaa jag vet inte där. Våran inflyttningsfest kanske? nja, nyår kanske det allt var.... Känns som jag har ett skit tråkigt liv och allt står stilla, man äter, jobbar och sover. Inget sevilicerat liv alls... Snälla någon som kan hjälpa mig??? Lina hör ju fortfarande inte av sig, har gett upp hoppet nu....!!!!!

Nej nu ska jag väl ta och hitta på något, blir väl till att kolla på tv.

0 kommentarer: