Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 mars 2008

postheadericon Städ dag

Idag har jag storstädat i HELA lägenheten, dock inte tvättat, för det fanns ingen tvätt tid. Annars hade det varit skönt och ha det gjort med. Har precis ätit kvällsmat! Ska snart iväg till Patriks syster, skulle hjälpa henne med något, men kommer inte ihåg vad, hehe!

Vad tycker ni om min nya design på bloggen? Är den inte snygg? Min Gulleplutt som har gjort den:)

I morgon är det jobb igen, ska jobba i bromölla, dock skönt att det inte handlar om så många timmar. Ska sedan på jobbintervju i morgon. Är nervös som bara den.. USSH! Hoppas bara att det kommer gå bra..

Annars händer det inte så värst mycket, jobba torsdag och fredag, ledig i helgen. Ska tvätta hela lördag, men söndagen är öppen för förslag.

0 kommentarer: