Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 mars 2008

postheadericon Påsk-helg


påsk säger dem att det är nu, men jag vet inte om jag kan kalla det påsk. Det är en massa snö ute ju, det ska inte vara snö när det är påsk, inte här nere i alla fall...

I går var jag och Patrik nere i kivik med hans familj, vi var först på kiviks Musteri och köpte lite cider och krämer, gott. Sen åkte vi vidare till Café Annorunda... Mycket mysigt. Meningen var att vi skulle gå upp till stens huvud med, men pga vädret så åkte vi hem i stället. På kvälen bjöd jag och Patrik på mat hemma hos hans pappa. Efter åt spelade vi Sista ordet, ett skit kul sällskaps spel.. Åhh super skoj hade vi.

Idag har jag/vi bara varit hemma. Har satt in alla Patriks 120 ny filmer i hyllorna, fan vilken tid det ska ta. men så är det..
Nej nu ska Patrik hjälpa mig och ändra lite på min blogg. Ska få en ny utsida, hehe!

GLad Påsk på er alla!

0 kommentarer: