Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 mars 2008

postheadericon Förkyld nu igen

Eftersom vi åkte till Ullared igår var man ju bara tvungen att bli förkyld. För det slår ju aldrig fel att man blir förkyld någon dag innan man ska till Ullared. Men jag överlevde resan, trotts att det var en MYCKET tidig lördagsmorgon att stiga upp. En lång men intensiv dag. Man gjorde ju av med en del pengar också, men vafan, man lever bara en gång, och pengar är till för att slösa. Idag är det bara en sova/vila dag, skulle åkt och handlat men det orkar vi verkligen inte. Så vi ligger bara hemma och slöar.

Under förra veckan så var det ju kalas för lilla Kevin, han var ju sjuk så han var inte så rolig att leka med, men han öppnade sina paket ialla fall, och han verkade bli glad. I torsdes var Jocke och JOhanna här, spelade wii, det var trevligt, i fredes kom Fiffi hem och vi åt middag hemma hos mamma och pappa tillsammans med Rickard och Eva, och så klart Fiffi. Senare på kvällen sov vo hemma hos Lena, för vi skulle slippa gå upp ännu tidigare på lördagsmorgonen/natten. Närmare bestämt kl 04:15 steg man upp, USSH vad tidigt!

Nu har jag en sovande älskling bredvid mig, helt utslagen är han idag. Så söt är han när han sover. Ska väl med ta mig en tupp lur nu.. Hade varit nice!

0 kommentarer: