Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 mars 2008

postheadericon Jobbet

Har jobbat idag, mellan 10:00-14:00. Gött att det inte var så många timmar.

Ska snart iväg på den där intervjun, men jag vill inte. Det är så pinsamt att man ska hem till familjen, ussh säger jag bara!

Igår fick jag/vi en ny bilsterio av Alex, jätte snällt. Vi följde även med hem till hans syster där det var fest, men som vanligt drack jag inte, för jag skulle köra hem. Så man kom i säng gansla sent inatt, men känner mig inte jätte trött ändå.

har tagit hem lite nya kläder från affären, åhh snygga är dem, bara jag kan ha det med. ska kanske ha den ena tunikan på fredag (om det nu blir någon fest då), sen ska jag nog ha den andra nästa helg då pappa fyller 50 och vi ska till Köpenhamn. Ska bli skoj, vi ska bo på hotell och allt:)

Nej nu ska jag snart börja med maten, så man hinner äta innan jag ska iväg...

I morgon kommer lönen, dock inte så mycket som jag hoppats på:( Men jag hoppas att jag kommer få ut Semester ersättningen från Price Off denna månade, har ju pratat med en advokat och allt igår, hehe!

0 kommentarer: