Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 mars 2008

postheadericon Ännu en helg..

Jaha nu är det söndag kväll och i morgon är det jobb, men det är en fullspäckad vecka framför mig... Men börjar med vad som hände i helgen.

I fredes var det jobb fram tills kl 18:00, sen åkte vi hem till mamma och pappa som inte var hemma (dem åkte till Budapest i på morgonen) för att leta reda på bilder på pappa, han fyller ju 50 snart! Sen var det hem och laga en sen kvällsmat.
I lördes var det verkligen en slappa dag, gick direkt upp ur sänge och la mig i soffan och kollade på Scrubs... se var det dags för en dusch och sedan skulle vi till Sara & Frdrik som skulle ha en spelkväll, som slutade väldigt braa. Roliga och uppskattade spel som vi spelade.
Idag skulle vi igentligen ha följt med Sara, Fredrik och Genso(deras underbart söta lilla valp) ut i skogen, men Patrik var tvugen att åka hem och plugga.... Medans han satt inne så var jag coh Maria ute och gick, jag ska ha tag i påskfjädrar, men dem är fan slut ÖVER allt, har varit i varenda affär idag som man kan tänka sig, men slut över allt...
Sista chansen jag har är Eko i morgon.. Hoppas, hoppas!

I morgon är det Bingo tillsammans med Lena och Sara, hoppas verkligen att det är 3:E gången gilt, hade verkligen suttit fint med 10 000kr:)
PÅ tisdag (hoppas jag) pappa kan komma hit så vi kan kolla över advokatlapparna ang semester ersättningen från Bajs Price Off. Räknade ut( om jag gjorde rätt) att jag ska ha över 9 000kr fan va underbart kan inte komma mer lägligt:)
PÅ onsdag är det JOHAN GLANS i Bromölla, längtar som FAN!!!!!!!!!
På torsdag tror jag det blir middag med Lena, mysigt! Och på fredag kanske vi ska till Café Annorlunda och stens huvud, sen vet jag inte redigt vad som händer.....

Läste en intressant sak i tidningen idag. Läste om 3 tjejer som blogg om klädmode och tjänar minst 10 000 kr i mänaden + att dem får hem en massa gratisprover, fan va soft liv dem måste ha. T'änkt att bara sitta och skriva ner sina tankar och funderingar, och vipps så har man tjänat 10 000, tror till och med att en av dem hade en inkomst på 50 000, och hon var YNGRE än mig. Fan vad livet kan vara orättvist, vet inte ens hur jag ska ha råd med nästa hyra. Kommer vara fattig som en lus, om jag inte vinner i morgon eller får min semestersättning snart..... FAn att man ska vara så bekymrad om pengar hela tiden.. Eller är det pengarna som är beroende av mig?

Ingen som har ett jobb som jag kan söka, har inget jobb längre (har bara sommarjobb) men behöver jobba i 2 månader till, orkar inte jobba i Affären mer, eller ORKAR gör jag ju, men hra en sådan piss län där att jag inte kan klara mig på den, därför måste jag ha mer jobb. MÅste ta mig i kragen och skriva ett brev som sedan Eva (min brors flickvän) ska dela ut, hoppas det är någon som nappar på det. Ska även ringa ang personlig assistent, alltid något. Hanldar om ett par rimmar i veckan bara, men det är pengar det med + att man får hitta på en massa saker:D

Nej nu ska jag sluta tragga en massa. Det är säkert skit tråkigt att läsa min blogg, händer aldrig något roligt.

God natt och sov så gott, ha en bra morgondag!

0 kommentarer: