Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 maj 2008

postheadericon Idag är det...

Ingen vanlig dag för det är Linas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! Ja, Lina fyller 20 år idag:)

Det känns som om det är lördag idag, det är väl bara för att man festade igår och sen är ledig idag. Men som tur är, är jobbar man bara halva dagen i morgon, till kl 14:00. Det är väldigt skönt!

Annars i veckan har det inte hänt så värst mycket. i Måndags var jag inne i stan köpte present till Lina och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde mer. Var kanske hemma hos mamma, nej jag låg nog och solade på balkongen, hehe!

I Tisdags så storstädade jag hela lägenheten + att jag tvättade. Känns väldigt skönt att ha allt gjort. Solade på balkongn med:)

I går var dte ju valborg. Först jobbade jag fram till 18:00. Sen var det snabbt hem och hämta cidr hos Patriks morbror.. GOTT!!!!! Sen var det fest för hela slanten. Vi grillade hemma hos oss nere på våran grillplats (det kommer bilder från går dagen, men dem som tog bilderna har ej laggt upp dem ännu)..
Grillandet gick inte speciellt bra, så vi fick flytta in och grilla här inne i stället. Sen blev det att vi spelade wii snackade och hade allmänt trevligt.. enligt mig i alla fall..

Sen idag så har jag sovit, men ändå inte så länge. Var hemma hos mappa en stund och sedanvarit på kalas hos Lina, och nu sitter jag här mätt och belåten...

Haräven haft en lång diskussion med Patrik. Han ska nog hoppa av skolan, han tycker inte om det han läser och det är väldigt svårt. så vi får se till helgen hur han gör. det är rätt skönt om han gör det för då blir det en gladare Patrik här i huset:)

0 kommentarer: