Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 maj 2008

postheadericon Skattjakt

Skattjakt är det idag, och det är försjävligt. För det innebär att det var ETT år sedan man själv var på skattjakt, och det var den bästa tiden i sitt liv:) Saknar verkligen det, kan man inte dra tillbaka tiden ett år eller så??! Hoppas alla har skit skoj som är inne på skattjakten och kommer supa ikväll, är verkligen avensjuk, hade med viljat festa idag, men en annan har ju ett JOBB at sköta.... På tal om jobb, nu är det BARA sju dagar kvar tills jag är ledig, härligt:) Men på fredag börjar jag inte förnes kl 11:30, så det blir sovmorgon då, skönt att vila upp sig inför helgen..

Ja, som sagt jobbat idag. Igår var jag ledig, var inne i stan och shoppade lite, klippte mig... Är det någon som är bra på att göra slingor, hör gärna av er, är sjukt sugen på att ha slingor, men vet ingen som kan göra det:(..

Sen åkte vi och storhandlade, så nu är frysen proppfull igen, skönt:) Pengarna man fick igår är redan slut,(fick inte alls mycket) men får mer på måndag.. Skönt det:)

Har hittat ett jobb som jag ska söka med, måste bara höra med folk i morgon om man kan skriva dem som referenser.. Jobbigt att man måste fråga, hehe... Ska skicka in den i morgon, sen får vi se vad som händer:) Kanske kan bli ett jobb? ska man skita i att plugga då, och jobba, eller hur ska man göra??? SVårt att säga! Men man ska inte hoppas på för mycket..

Grey´s Anatomy ikväll, yeeeeeeeeeees!!! Mack Dreamys gamla fru (kommer inte på vad hon heter) kommer tillbaks, ska bli spännande och se vad hon vill. Sen kommer Mack Dreamy ta tillbaka Grey´s... Ska bli spännande och kolla ikväll.. kl 21:00 för er som inte vet...

1 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

jag är as grym på slingfärga! hahhahahaha.... :)