Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 maj 2008

postheadericon Varmt

Idag har man fåt sova ut lite grann. Började inte jobba förens kl 11.30 och jobbade till kl 16:00.. Hoppade in extra. Nu är det bara helgen kvar och tre dagar nästa vecka, sen är man ledig.. ska bli så jävla tradigt att jobba helgen.. Mna jobbar kl 08:00 -17:00.. AS tråkigt.. man missar precis hela dagen, sen när man kommer hem är man så jävla trött så man orkar inget.. Ussh vill inte. Men man får lite extra pengar för det:)

Igår hämtade jag bilen...För er som inte vet så har vi köpt en ny bil.. esterban heter han:) Skit fin bil:) Lite mindre än den andre, precis en sådan som jag vill ha. Så den kommer nog att gå väldigt bra, får jag hoppas!

Köpte hårfärg idag, Så JOhanna om du vill får du göran färga det,det är bara att höra av sig. Vill hällst inte att mamma gör det...

Annars 'r det bara en slappe kväll, börjar bli hungrig så det är väl bäst att laga lite mat nu, men PALLAR inte.. ussh!

1 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

jag vågar inte... hahaha misslyckades lite med pontus i går.. så nu har jag fått ångest! baaaaaaah!