Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juni 2008

postheadericon Jobb,,jobb

ochåter igen jobb. Så känns det för mig jusst nu. Man bara jobbra och jobbar. Men visst det är bra sen när lönen kommer:) Man har ju en bil att betala va med, hehe!

Som sagt har jobbat hela helgen, så har inget skoj att raportera. Har inte gjort ett skit, förutom ikväll då mamma har gjort slingor på mig. Eller ja, jag vet inte om jag kan kalla det för slingor, men ja. Patrik gillade inte alls det, och jag vet inte vad jag ska tycka.. Försökte ta en bild på det, men blev inte alls, bra så ni får se det "live" sen:P

I morgon ska man jobba i affären, ska bli skoj för en gångs skull, då hinner man vila upp sig en massa, eller ja, om man inte har så många kunder. Ännu bättre om mamn varit ledig.. Men man ska ju jobba TRE dagar till, fy fan.. kommer vara helt död sen..

an ibland undrar man verkligen hus man tänker, eller om man tänker alls.. På jobbet har dem sagt nu i flera dagar att om jag hade sökt tjänsten som låg ut få ett tag seda så hade jag fått det. Anledningen till att jag inte sökte var att jag kanske skulle börja plugga, men jag hade intetänkt så lång så om jag inte kommer in, vad ska man hitta på då?? Det retar mig något så fruktansvärt mycket att jag inte sökte, jag tänkte ändå på det, att man kanske skulle sökt, men ja sen blev det inte av.. FAN ta mig!
Men om jag inte nämt det innan så har jag sökt ett annat jobb nu. Som kansk kan ge något, man kan ju hoppas:)

0 kommentarer: