Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 juni 2008

postheadericon Paris

har vi bokat resa till idag. Ska visserligen bara sova borta 3 nätten, men det blir en liten semester i alla fall:) Ska bli så himla skönt att komma bort ett tag och bara umgås med min älskling. Tyvärr jobbar vi ju om vart annat hela tiden, hinner knappt träffas...

Men nästa vecka ska jag ha en liten semster, är ledig hela veckan förutom på tisdagen, d¨å jag bara jobbar i 6 timmar. Ska bli så himla skönt...

I helgen var jag på bio med J & D, såg Sex and the City. SKIT bra film enligt mig. Värd att SE! Hade även en trevlig kväll tillsammans, med god mat (trots att jag inte äter räkor)... I söndags var det kalas för Malin & lena, Vi åt på restaurang, var ingen hydare, mne hade gott sällskap så det jämade ut sig:) Pkte sedan hem till krister, där det blev glass med Jordgybbar Åkte efter det hemma till mina päron skulle plocka ber mina stjärnor i teket (självlysande). Är kanske lite töntigt, men jag gillar dem, ska spara dem o ha till mina barn:)! Under tiden som jag/vi plockade ner stjärnorna så instalerade pappa dena nya sterion, eller den som jag hae i den andra bilen, så nu kan man äntligen lyssna på bra musik i bilen. Han skulle även sätta på fäljarna som jag köpt, men det blev inte snyggt med dem, så idag var jag och bytte dem...

Har jobbat idag, handlat och lagat mat, diska hann jag med också. Men är väldigt trött nu, så ska snart sova. En dag i morgon med:)

0 kommentarer: