Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 juni 2008

postheadericon VA

FAN! Ser här nu att mitt inlägg som jag skrev igår inte kom upp, jag som hade ordbajsat en jävla massa skit... Fan med.. Men i allafall, av det som jag kom ihåpg att jag skrev så var jag hemma hos mamma igår och gjorde "slingor".. jaa vet inte om jag kan kalla det för slingor, men jag tyckte att det blev rätt snygg:P Gick inte att ta kort på det, syns inte så jätte bra, men ni får se det "live" i stället....

0 kommentarer: