Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 juni 2008

postheadericon SOm smör i solskenet

Har avrit ledig nu måndag coh tisdag. Har verkligen varit skönt. I går var jag inne i stan tillsammans med Sara. var verkligen trevligt att gå på stan med någon. Annars brukar man gå på stan själv, och det är så jävla tråkigt. Blev lite shopping, både till mig och min älskling, för en gångs skull.. Och allt passade med:) På kvällen satte vi in alla filmerna i hyllan, fy fan vad jobbigt. Nu har vi/han så många filmer så vi får inte plats.Måste tänka ut ett bättre sätt att förvara alla på.

Idag har man städat (igen). Har gjort en jätte god kladd-kake-tårta, kan man kanske säga att det var. Den första jag gjorde blev helt misslyckad, men sen den andre blev väldigt god:) Har haft fint besök idag, Patriks halv syster, hennes man ocg dotter + S & F har varit på besök. Var väldigt trevligt:)

I morgon väntar jobb som vanligt, måste sova nu, ska upp kl 5 i morgon.. ussh vill inte. Så jävla tråkigt när man måste åka buss, men skönt, för det kostar inte så mycket:)

God natt och sov så allesammans:)

0 kommentarer: