Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 juni 2008

postheadericon sleten

är precis vad jag känner mig nu. Det känns verkligen i kroppen att man jobbat mycket, men har BARA 2 dagar kvar , skönt:)

Annars har jobbat i affären idag, har varit mycket, folk! Är väldigt skoj, man känner sig inte så ensam då. Har köpt en massa kläder nu igen, men måste bestämma mig om jag ska ha det, eller inte. är ju sista dagen i morgon. Har i alla fall hittat en klänning som jag ska ha när jag går på studeterna, men jag känner mig väldigt tjock i den, så kanske ska ha en annan som jag redan köpt, ussh orkar inte bry mig en massa.. Har inte tid med det. Måste städa och förbereda en andra massa skit tills på torsdag, för då får man ju ingen som´vmorgon heller, elller ja, lite längre än i vanliga fall:) Ska bli så jävla sköntoch vara ledig i helgen. Har inget planerat, förrutom att vi ska hem till Sara & Fredrik på söndag eftermiddag och äta middag, ska bli trevligt! Alltid skoj att umgås med familjen Bengtsson...

I morgon är det jobb, IGEN.. Sen blir det att städa igen, här är sååååå jävla skitigt, går inte att beskriva, men så är det när man jobbar och inte har tid...

Nej nu ska jag sätta mig och göra några vackra vykort:P Kanske blir ett till lilla Lina på studenten?? Vem vet...

0 kommentarer: