Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 juni 2008

postheadericon Ny vecka, nya möjligheter

kunde man tro, men så var inte fallet denna veckan...

Men tillbaka till vad som hände i helgen...
Vaknade i fredags morse, och var väldigt bakis (har bara mig själv att skylla). Älsklingen jobbade så var hemma själv, men dock inte så länge för äkte hem till mamma där jag åt frukost tillsammans med dem. Låg sedan och solade en stund, men det var väldigt varmt, så orkade inte så mycket. Senare under eftermiddagen kom mina kusiner och faster hem på lite fika. Åkte sedan ner till stugan för tanken var att jag och älsklingen (som inte nog med att han hoppade in fick öven jobbar över, så efter 12 timmars jobb så behövde han ett litet dopp) skulle bada, men det slutade med att det bara var han som badade.

Lördagen fick öven älsklingen jobba (men han tjänar väldigt mycket för att hoppa in extra). SÅ jag skulle köra mamma till Norje (där Sweden rock var) stannade en stund på stranden solade och doppade tårna:P tillsammans med Eva.
Åkte sedan hem för vi skulle ha besök, skulle kolla på fotbollen. Men så ringde det folk och undrade om vi skulle ut, tanken var inte så, men vi ändrade oss ganska fort, så det blev förfest här hemma. Hade väldigt trevligt:)

Söndag: Var man bakis även denna dag, men skulle köra hem till Sara & Fredrik väldigt tidigt, så ingen sovmorgon fick man,. Vaknade med förskräckligt ont i halsen, ussh! Väl hemma hos ara & Fredrik, så hae vi tipsrunda, kom delad förstaplats med Lena (men hon vann på utslagsfrågan, så hon kom då etta). Åt även väldigt gott, spelade sista ordet med, och vips så var tiden väldigt mycket och det var dags att bege sig hem...

Måndag vaknade jag med väldigt ont i halsen igen, och väldigt hes, ucch kommer bi förkyld sa jag.. Jobbade i Åhus började med sommarjobbet idag.. Gick väldigr bra tycker jag, börjar komma in i det nu. Var hemma ganska sent, eftersom jag åker buss.Under kvällens gång började jag utveckla en liten förkylning..

Tisdag: vaknade med världens förkyling, FY FAN vad jag hatar det! Varför jusst nu, som jag har som mest att göra, hela veckan uppbokad! Men tyvärr fick man asa sig till jobbet, unnade mig att köra till jobbet:) jobbade 8-17.. Kom hem och fick städa lite grann för kl 8 skulle vi ha lite folk som skulle kolla på fotbollen. Bra att Sverige vann:)

I morse var man då jävulskt trött, för det blev en sen gårdag, men vad fan. Man lever bara en gång.. JObbade 7-16 idag, kom man hem och då var maten redan färdiglagad, så härligt:) lena var här på middag. Skönt att ha det gjort, för nu har man hela kvällen på sig att fixa och dona med en massa.
I morgon ska jag på middag hemma hos min gamla schef ( hon som hade affären) Ska ha en liten avtackning och så, ska bli trevligt, synd bara att det är långt att köra, men jaa... sen är det fest både fredag och lördag:)

Ussh blev ett låmngt inlägg, men bara för jag inte har så mycket id att skriva nuförtiden..

0 kommentarer: