Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juli 2008

postheadericon Tisdag

och man har jobbat idag igen. Tiden bara rinner iväg...

Till helgen ska älsklingen åka till sthlm och man är sjäv hemma, Men det är ju ingen som vill följa med in till stan verkar det som.. Man vill ju dricka lite innan man kollar på Artmade på lördag... Ska jobba på lördagen så inen drickar blir det på fredag i alla fall, eller ja kanske en cider i något öltält, kanske, men inget mer...

I morgon ska man till Killebom, ska bli trevligt. Blir en tidigt morgon att stiga upp på, skulle vara hemma hos mamma redan kl 10.30 i morgon.. ussh!

Nej nu ska jag hitta på något annat:P Vi hörs och ses!

0 kommentarer: