Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 juli 2008

postheadericon intagningsbeskedet

fick jag reda på innan. Men det stod att jag var STRUKEN, och VA FAN menar dem med det? det stod inget om någon reservplats eller något. Är så jävla förbannad jusst nu, har och gråtit i över en timme nu... Ussh jag som vrkligen ville detta.
Det som gör mig MEST förbannad är att min brors flickvän (som jag inte gillar speciellt mycket) har KOMMIT In, på precis det som jag har sökt!!!!!!!!!!!! Ussh! Fan vad jag hatar det!
Men jag hoppas det ordnar sig, ska ringa och fråga vad fan det är frågan om i morgon! Hoppas dem har en jävligt bra förklaring till detta!

0 kommentarer: