Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juli 2008

postheadericon Semester

Har man u i en vecka. Fy fan vad skönt det ska bli. Men man har en massa saker att göra, som alltid...

*Städa i Garderoben, och fixa en hylla till i garderoben (har mycket kläder nu)
* Få Patrik att städa sin, det är inte det lättaste
*Städa i lägenheten
*Städa i källaren, flytta saker hem till Lena igen, för vi får inte platts med något där nere jusst nu.
* Ringa vaktmästaren och säga till om getingboet som vi har utanför köksfönstret, väldigt irriterande.

Hoppas bara att man hinner med allt som man vill. Blid et fint väder så vill jag SOLA, för när jag är ledig är det ALDRIG sol, blir såååå irriterad. Inte konstigt att man är en sådan blekvis alltid. Man får ju aldrig en chans att sola. Får väl bli solariet som vanligt. Var precis inne och kollade på vädret, skulle bli molnit både i morgon och på torsdag, men i morgon kväll skulle det bli fint, bra för då ska vi tjejer ut:)!

I söndags natt var vi barnvakter till kevin. Gick kanske inte så bra. Han somnade inte förens när vi somnade, berodde nog på att man aldrig sovit hemma hos oss innan. Men när an vl somnade gick det bra, men man vaknade ju så fort han rörd på sig, sen vaknade han när Patrik skulle upp, så man var väldigt trött igår. Vi var väldigt irriterade på varandra igår, men idag är allt som det ska:)

I morgon blir det nog stan en runda, sedan fixa i garderoben:) om det inte blir soooooooool för då ska man sola!

0 kommentarer: