Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 juli 2008

postheadericon Kristianstadagarna

I fredags jobbade mna till kl 16 sen var det hem och duscha, sedan stack jag/vi hem till J & P på lite förfest. Tyvärr blev det inte mycket drickande för min del, för jag skulle jobba på lördagen började kl 7. Men det blev lite mer dricka för vissa andra.
Glömde telefonen hemma hos J & P men man hade ju några snälla kompisar som stack hem igen och hämtade den:) Tack ännu en gång! När vi kom in till stan käkade vi LANGOSm fy fan vad gott, men fy fan vad mätt man blev. Tyvärr hann jag inte med mycket mer än så, för jag skulle ta bussen hem...

Lördagen blev en lång dag, och rätt arg blev an på eftermiddagen... Dagen började kl 06:00 då väckarklockan ringde.. Steg upp och jobbade gärnet hela dagen, allt flöt på som bara den, behövde inte ens jobba över, skönt! Fick ett tråkigt besked, kanske man kan kalla det. Som gjorde att hela eftermiddagen blev förstör, mcyket arg blev jag på en viss person, som bara hade bestämt något annat helt plötsligt, trotts att det hade varit bestämt sedan länge.... Men man hittade ju andra vänner att spändera kvällen tillsammans med, J&T + J&P och J:s syster. hade en trevlig kväll men en del alkohol inblandad. Stack in o kollade på Artmade:)
Tog fler bilder, men blev bara skit av dem, hade blixten på men dem blev alldeles mörka... Ska köpa en bättre kamera snart, om vi hittar någon:)


Filmade lite med, hehe:) Vilken nörd jag är...

Nej nu ska jag åka hem till mappa o tvätta lite. Vi ska sitta arnvakter till Kevin i natt, ska bli spännande och se hur det kommer gå:)

1 kommentarer:

Linnea sa...

Kika in på www.prisjakt.nu och jämföra olika kameror och priser! :)