Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juli 2008

postheadericon Helgen

är nu slut och den har varit fullproppad med roligheter...

Börjar med i fredes då jag på förmiddagen städade och sedan kom älsklingen hem redan vid 12:30.Slappade sedan lite och åkte in en runda till stan, skulle växla lite pengar och så. Sedan var det bio på kvällen med Sara & Fredrik:)




Denna kollade vi på, väldigt bra var den:)





Efter bion så gick vii och åt på Rosegarden (första gången jag var där sen jag slutade jobba där) Mycket gid mat och bra sällskap:=) Sedan åkte vi hem och sov...

Lördagen var det upp tidigt för både mig och älskling, han skulle jobba och jag skulle till Köpenhamn med min släkt. Hade en trevlig men kort dag, för jag/vi åkte hem redan kl 16.00.
Skulle ju på 80:tals fest som var skit skoj:)
Hade väldigt trevlig på festn, var verkligen en lyckad fest. Synd att Tonny skulle upp och jobba dagen efter, och att Johanna o pontus anordnade festen så dem kunde inte dra in till stan.. Så vi gick in själva men träffade patriks syster och deras kompisar. Blev lite förbannad på Patrik då han bara försvann helt plötsligt, men det löste sig:) Bilder från gårdagen kommer snart när jag får dem av Jenny & Tonny!

Annars idag är man bakis... Har varit hemma och hösat på brodern som har varit hemma från Oslo, men åkte nu i eftermiddags igen. Har varit på middag hemma hos svärfar, gott:) Ska kolla på Dumpad nu tror jag:) Måste jobba i morgon:( Skulle igentligen ha varit leig, suck....

0 kommentarer: