Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 juli 2008

postheadericon Fest

var det igår. Hade en mycket trevlig kväll. Synd bara att den 4:de personen inte kom, men det var ju inte oväntat heller. Men vi saknade dig, det kanske du märkte?

Under kvällen gång tog vi en massa bilder, hehe! Men rätt toligt att ha, tycker jag! kommer upp bilder sen när jag fått dem, för jag tog inte så många med mobilen, blir inte så bra bilder på den.
På tal om bilder, så beställde jag och Älsklingen en digitalkamera i tisdags, hoppas att den kommer i morgon:) eller kanske rent av idag:)!
Kalas pinglorna som jag tillbringade kvällen tillsammans med:)









o självklart jag:)

Fan vad jag HATAR att lägga upp bilder på denna sidan, dem lägger ju sig inte alls där man vill, och nu kan jag inte fortsätta att skiva UNDER bilden på mig, så får väl ta och skriva allt här.."suck"!!!!

Efter att vi varit hemma hos Sara på lite förfest, begav vi oss ner till stan där andra Sara träffade några kompisar som hängde på oss, vi gick till Stora tog och drack lite cider:) Gott! och sedan var klockan väldigt mcyket så vi gick och käkade och sedan tog jag bussen hem:)

Sitter nu och väntar på att Sara N ska höra av sig, så vi kan åka till stranden, eller till stan? men tänkte sticka hem till mamma och pappa och lägga mig där o sola, och se om hon hör av sig snart, för man vill ju inte missa solen:)
Annars händer inte mycket idag, Ska hålla tummarna för Patriks syster att allt går bra idag:)!

0 kommentarer: