Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 juli 2008

postheadericon Pass

Har nästan precis kommit hem från Jobbet. Skulle åkt och fixat mitt pass. För det gamla hade gått ut.Men tyvärr så var där stängt, så får vänta tills på MÅNDAG! Men Vilken tur att vi kollade upp det så pass tidigt att jag hinner göra ett nytt(får jag hoppas):)

Min bror sa på jobbet att E hade fått reda på sin antagning till högskolan, och vilken resevlats hon var på. Så jag blev väldigt oroligt och kollade precis upp det, kunde tyvärr inte hitta det någon stan på "Mina sidor", så jag ringde till henne, men det visade sig att det var för KY utbildningen som hon redan hade fått reda på. Så jävla nervös blev jag.. Men läste att man skulle få red apå det mellan den 10 & 15. så nästa vecka gäller det:)

Annars så har man en sovande sambo bredvid sig nu, han snarkar. Skaväl snart ta och väcka han, för jag börjar bi hungrig, tänker inte låta han sova medans jag lagar mat. Nej, någon motta får det vara. Vi har mycket som ska göras ikväll. Det ska lagas mat, diskas, plocka igjordning, och han ska packa,. För i morgon åker han till sthlm! Så man är själv hela helgen. Men tyvärr så ska man jobba...

Är lite irriterad för en sak, igentligen en skit sak, men sådan är jag... Denna veckan har det varit underbart väder, man kan sola och bada (om man vill). Men jusst då ska lilla Anna jobba, så hon kan inte sola. Men sen nästa vecka då är hon ledig, men då ska det INTE vara fint väder, SKIT jobbigt!! Jag som hade sett framemot en solig vecka..
Nej nu ska jag inte klaga, vädret kan ändra sig. Håll tummarna!

0 kommentarer: