Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 juli 2008

postheadericon Film

Fick rycka in och jobba idag. Ussh tråkit, men pengar får man:)HAr varit en väldigt seg dag idag..
Annars inget skoj, bara en massa jobb. Varit och handlat med. I morgon är de Kiviks marknad som gäller, ska blikoj, synd bara att man fick tanka för 600 spän idag, så man har inte mycket pengar kvar denna månaden nu...

Nej nu ska vi fortsätta kolla på Morgan Pålsson Världsreporter! Såg den på bio, så man kan vila i mellan åt, är sjukt trött idag.

0 kommentarer: